  • 1. Data: 2006-07-01 08:45:08
    Temat: Renatka i pozbawienie korzysci pochodzacych z przestepstwa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy sad Renatce mogl odebrac diety ktore otrzymala w IV kadencji sejmu
    czyli wtedy gdy poslem zostala poslugujac sie sfalszowana lista wyborcow ?

    P.
    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 2. Data: 2006-07-01 09:01:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R. napisał(a):
    > Czy sad Renatce mogl odebrac diety ktore otrzymala w IV kadencji sejmu
    > czyli wtedy gdy poslem zostala poslugujac sie sfalszowana lista wyborcow ?

    Przypominam że wybory w których pani B. została wybrana posłem zostały
    zatwierdzone przez SN i są ważne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-07-01 09:07:18
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Przypominam że wybory w których pani B. została wybrana posłem zostały
    > zatwierdzone przez SN i są ważne.

    A czy istnieje teraz możliwość unieważnienia tego wyboru?

    --
    Filip.

  • 4. Data: 2006-07-01 09:14:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Filip Ozimek napisał(a):

    > A czy istnieje teraz możliwość unieważnienia tego wyboru?

    Chyba nie bardzo, bo chodzi o poprzednią kadencję, a nie o obecną.

  • 5. Data: 2006-07-01 09:30:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:

    Zresztą jakby chodziło o obecną, to też by nie było. Bo przecież
    wybrano ich w wyborach, a nie na podstawie list.

  • 6. Data: 2006-07-01 09:33:34
    Od: "Wiech" <wiebez_spamusiek@su[no_spam]pra.com.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Czy sad Renatce mogl odebrac diety ktore otrzymala w IV kadencji sejmu
    > czyli wtedy gdy poslem zostala poslugujac sie sfalszowana lista wyborcow ?

    Po pierwsze poslem zostala nie poslugujac sie lista wyborcow, tylko dlatego,
    ze glosowala na nia odpowiednia liczba wyborcow

    po drugie to waznosc wyborow potwierdzil SN (choc moze tego nie zauwazyles)

    po trzecie wyrok nie jest prawomocny

    po czwarte, zeby odebrac diety nalezaloby uznac, ze jej sie nie nalezaly,
    czyli ze nie
    byla poslem, a to pociagaloby za soba ciekawe konsekwencje...

    a po piate na tej samej zasadzie kwestionowano wybor "magistra" i mimo iz
    nikt nie zaprzeczal ze podal w oswiadczeniu nieprawde i wprowadzil w blad
    wyborcow
    to SN rowniez i ten wybor zatwierdzil.

    A tak na boku, dywagujac zupelnie, co by bylo, gdyby teraz "magister" został
    skazany za
    to prawomocnym wyrokiem (toczy sie w tej chwili ponowne sledztwo w tej
    sprawie) i
    uznano by, ze wybor byl niewazny. Uznanoby, ze wszystkie ustawy, które
    podpisywał w czasie
    swojej kadencji byly niewazne?

  • 7. Data: 2006-07-01 09:54:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Zresztą jakby chodziło o obecną, to też by nie było. Bo przecież
    > wybrano ich w wyborach, a nie na podstawie list.

    Było by możliwe ale chyba tylko jako podstawa skargi wyborczej, przed
    zatwierdzeniem wyborów przez SN.

  • 8. Data: 2006-07-01 10:05:30
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    > Czy sad Renatce mogl odebrac diety ktore otrzymala w IV kadencji sejmu
    > czyli wtedy gdy poslem zostala poslugujac sie sfalszowana lista wyborcow ?

    A to ona sfałszowała osobiście czy taką listę dostała?

  • 9. Data: 2006-07-01 10:14:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Johnson [###j...@n...pl.###] napisał:
    >
    > Zresztą jakby chodziło o obecną, to też by nie było. Bo przecież
    > wybrano ich w wyborach, a nie na podstawie list.

    I tak oto mamy panstwo prawa... Skazany Lepper zostaje, skazana Begier
    zostaje a podejrzana Zyta wylatuje na wlasne zyczenie wyslana w kosmos
    przez Marionetkiewicza...
    Noz sie w kieszeni otwiera na poczynania PiS-u i ich koalicjantow... Toz
    to jest zorganizowana grupa przestepcza, polowa ma prawomocne wyroki,
    druga polowa ich chroni.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m

  • 10. Data: 2006-07-01 10:16:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Wiech wrote:

    > Uznanoby, ze wszystkie ustawy, które
    > podpisywał w czasie
    > swojej kadencji byly niewazne?

    Mysle, ze to byloby dobre rozwiazanie. Bardzo drogie, bardzo kosztowne,
    spowodowaloby wielkie zamieszanie i... byc mzoe jakas rewolte, zmiane
    prawa. A moze aneksje np. przez takich Niemcow...