  • Data: 2014-09-14 15:48:16
    Temat: Re: Rekojmia na uzywany samochod
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-14 10:40, Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Skądś żeś wytrzasnął taki pomysł na roszczenie?:)

    Z życia.
    Sprzedałeś samochód, po pół roku przychodzi nabywca i nie chce go
    bo znalazł w internecie informację że przebieg się nie zgadza.
    Samochód przez te pół roku stracił jednak trochę na wartości
    a kupujący go sobie używał jak i kiedy chciał więc i zużył
    w jakimś stopniu elementy mechaniczne.
    Oddasz mu tyle ile zapłacił pół roku temu i przyjmiesz samochód ?
    Znasz przypadek że sprzedawca zgodził się na przyjęcie z
    powrotem takiego samochodu ?