  • Data: 2014-09-14 20:54:09
    Temat: Re: Rekojmia na uzywany samochod
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Sep 2014 20:22:11 +0200, qwerty napisał(a):

    > To niech sprzedawca udowodni, że był miesiąc temu.

    Zwłaszcza, że nie jest posiadaczem pojazdu i nie ma do niego dostępu. Przy
    okazji niech udowodni, że Anna Dymna nie jest Chińczykiem!

    > Ale sprzedawca sprzedawał z przebiegiem 100 tys. km, a okazało się 600 tys. km.
    > Kogo obchodzi czy wcześniej był kręcony? Sprzedawca odpowiada.

    O ile miał świadomość, że coś było kombinowane i dodatkowo był na tyle
    głupi, że użył w umowie k-s słowa przebieg. Ja sprzedając samochód, którego
    nie byłem pierwszym właścicielem zawsze posługiwałem się pojęciem "stan
    licznika". Jak ktoś chciał poznać przebieg, to uczciwie mówiłem, że nie mam
    bladego pojęcia.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek