    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia na urządzenie elektryczno-mechaniczne
    Date: Fri, 25 Jul 2008 21:49:21 +0000 (UTC)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisal:
    > Towary nie-dobre i nie-tanie (celowo tak zapisuję, puriści mogą
    > poprawić na niedobre i nietanie) jak najbardziej istnieją co
    > dowodzi nieprawdziwości Twojej tezy :O
    > "ALBO" (wykluczenie) działa *w obie* strony, z tego co napisałeś
    > wynika, że jak nietani to na pewno dobry. Figa prawda ;)

    Ehm, chyba wnioskowanie Ci sie pomieszalo.

    Z faktu, ze

    istnieje taki x ze ( TOWAR(x) i NIE-TANI(x) i NIE-DOBRY(x) )

    nie wynika, ze nieprawdziwa jest teza, ze

    dla kazdego x ( jezeli MIGOMAT(x) to (TANI(x) xor DOBRY(x)) )

    To tak NTG i na uboczu :) , bo wiem, wiem, ze tu prawo, a nie logika... :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek