    From: miodu <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamy przy drodze a znaki
    Date: Mon, 4 Jul 2011 13:33:36 -0700 (PDT)

    On 4 Lip, 21:18, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Jakbym miał pistolet przystawiony do głowy, też bym *musiał* przejechać.

    > No nie mów, że te światła są tak silne, że zupełnie nic nie widzisz.
    > Nie uwierzę. A nawet jeśli, to może powinieneś udać się do okulisty?
    > To może być jakaś choroba. Może wystarczy założyć przyciemnione
    > okulary na ten moment.

    A może się od razu powiesić, aby nie naruszać tego dobrobytu i
    doskonałości przepisów PL?

    Zastanawia mnie skąd się biorą tacy jak ty. Gdyby był przepis że masz
    oddać swoją żonę komorowskiemu w każdą pierwszą niedzielę miesiaca, to
    byś to zrobił dumny, że stosujesz się do przepisów, nie dostrzegając
    że coś tu nie gra. Mamy w urbanistyce i przestrzeni publicznej
    koszmarny burdel, i to jest fakt. Ty dalej puszczaj bąki z radości że
    możesz jeszcze bezpłatnie oddychać, a ja czy mvoicem skupimy się na
    próbie uporządkowania tego burdelu.