  • Data: 2011-07-04 19:33:06
    Temat: Re: Reklamy przy drodze a znaki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.07.2011 21:18), Zbynek Ltd. wrote:

    > Jakbym miał pistolet przystawiony do głowy, też bym *musiał* przejechać.

    > No nie mów, że te światła są tak silne, że zupełnie nic nie widzisz.

    Wyobraź sobie. Ciemność totalna, żadnych latarni, nic takiego. Ciemna noc.

    Na środku drogi, jedno obok drugiego - 6 silnych źródeł światła
    skierowanych w twoim kierunku.

    Tak trudno uwierzyć że za tymi światłami nie sposób zobaczyć
    nieoświetlonego lub słabo-oświetlonego obiektu?

    > Nie uwierzę.

    Trudno, twój problem.

    > A nawet jeśli, to może powinieneś udać się do okulisty?
    > To może być jakaś choroba. Może wystarczy założyć przyciemnione
    > okulary na ten moment.

    No tak, na pewno okulary przeciwsłoneczne pomogą mi zobaczyć w ciemności
    coś czego nie mogę zobaczyć bez nich. Gratuluję pomysłowości, wybacz
    jednak że nie skorzystam.

    p. m.