  • Data: 2011-07-04 21:03:37
    Temat: Re: Reklamy przy drodze a znaki
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miodu napisał(a) :

    > A może się od razu powiesić, aby nie naruszać tego dobrobytu i
    > doskonałości przepisów PL?
    >
    > Zastanawia mnie skąd się biorą tacy jak ty. Gdyby był przepis że masz
    > oddać swoją żonę komorowskiemu w każdą pierwszą niedzielę miesiaca, to
    > byś to zrobił dumny, że stosujesz się do przepisów, nie dostrzegając
    > że coś tu nie gra. Mamy w urbanistyce i przestrzeni publicznej
    > koszmarny burdel, i to jest fakt. Ty dalej puszczaj bąki z radości że
    > możesz jeszcze bezpłatnie oddychać, a ja czy mvoicem skupimy się na
    > próbie uporządkowania tego burdelu.

    Dziecko, poproś kogoś starszego do komputera, może być nawet starszy
    brat z gimnazjum.
    Może uda się go przekonać, żeby nierozgarniętym z własnymi
    projekcjami (poproś go też, żeby poszukał za ciebie co to znaczy)
    nie dawał dostępu do sieci. Kradzież w sklepie... taaaaa... masz
    pomysły na wysokim poziomie.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3