eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja zużytego produktu › Re: Reklamacja zużytego produktu
  • X-Received: by 10.36.39.143 with SMTP id g137mr60673ita.9.1503652555869; Fri, 25 Aug
    2017 02:15:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.39.143 with SMTP id g137mr60673ita.9.1503652555869; Fri, 25 Aug
    2017 02:15:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!e2no330712qta.1!news-out.google.com!191ni41itx.0
    !nntp.google.com!b76no172559itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 25 Aug 2017 02:15:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <onopc9$egl$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.99.253.144;
    posting-account=Rm4vkgoAAACifos2ZkpPhQB_GJVuNlZd
    NNTP-Posting-Host: 217.99.253.144
    References: <e...@g...com>
    <onopc9$egl$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Reklamacja zużytego produktu
    From: asuszek <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 25 Aug 2017 09:15:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2889
    X-Received-Body-CRC: 1245183411
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:763739
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:07:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > W dniu 2017-08-25 o 10:59, asuszek pisze:
    > > Witam
    > >
    > > Nie wiem jak od strony prawnej "ugryźć" reklamację. Klient w marcu 2016 zakupił
    od nas filtry do centrali wentylacyjnej, w czerwcu 2016 złożył reklamację na te
    filtry odesłał je i otrzymał nowy, ulepszony towar (zawierajacy inną lepszą
    włókninę). W listopadzie 2016 napisał znów reklamację ze te filtry które otrzymał w
    czerwcu 2016 także są nieodpowiednie bo wyskakuje mu błąd na centrali - był
    poproszony o odesłanie tych filtrów jednak tego nie zrobił, dopiero wczoraj 24
    sierpnia 2017 r. odesłał te filtry z kartką ze z powodów zdrowotnych nie mógł tego
    zrobić wcześniej, filtry są mocno zużyte (dostał 4 szt) dwie z tych czterech sztuk
    zostały/ wyglądają na wyczyszczone sprężonym powietrzem. Producent centrali zaleca
    wymianę filtrów co kwartał nie rzadziej niż dwa razy do roku, więc ta osoba mogła
    weoksploatować dane filtry i teraz nam przesłąć. Wspomnę że na te filtry nie mielismy
    nigdy żadnej reklamacji. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Mamy życzliwe podejście
    do klienta, jednak ta sytuacja jest dla nas trochę dziwna. Z góry dziękuję za porady.
    >
    > Czy klientem jest konsument, czy firma?
    >
    > --
    > Liwiusz



    Klientem jest konsument

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1