eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej › Re: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
  • Data: 2008-01-03 09:25:10
    Temat: Re: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pawel pisze:

    > Często w sklepach ze sprzętem RTV (np. Media-Markt) proponują
    > "przetestowanie" urządzenia i podbicie gwarancji w terminie późniejszym,
    > po co? Dla kogo jest to bardziej korzystne? Dla klienta czy dla sklepu?


    Dodam jeszcze, że oprócz gwarancji możesz reklamować na podstawie
    niezgodności produktu z umową. Możesz wtedy żądać wymiany na nowy
    produkt, jednak sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1