eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej › Re: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - rękojmia - a podbicie karty gwarancyjnej
    Date: Thu, 03 Jan 2008 10:25:10 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <fli9ll$aug$5@news.onet.pl>
    References: <fli8m1$ajn$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dpa160.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1199352309 11216 83.24.134.160 (3 Jan 2008 09:25:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Jan 2008 09:25:09 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <fli8m1$ajn$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.9 (Windows/20071031)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:507772
    [ ukryj nagłówki ]

    Pawel pisze:

    > Często w sklepach ze sprzętem RTV (np. Media-Markt) proponują
    > "przetestowanie" urządzenia i podbicie gwarancji w terminie późniejszym,
    > po co? Dla kogo jest to bardziej korzystne? Dla klienta czy dla sklepu?


    Dodam jeszcze, że oprócz gwarancji możesz reklamować na podstawie
    niezgodności produktu z umową. Możesz wtedy żądać wymiany na nowy
    produkt, jednak sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji.


    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1