    From: "Yonnie" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja płyty głównej
    Date: Tue, 27 Jan 2004 14:38:17 +0100

    > A wiec tak, sprawdz czy w karcie gwarancyjnej jest zaznaczone ze
    uzytkownik
    > dostaje nowy sprzet, poza tym nie rozumiem za bardzo twojego problemu,
    jesli
    > dostajesz gwarancje od nowa na 24miesiace to powinienes sie cieszyc. Jesli
    > jest to sprzet uzywany to nie oznacza ze gorszy od nowego. Sprzet
    > elektroniczny z reguly siada na poczatku okresu uzytkowania (tak jak u
    > ciebie), a skoro ta plyta dziala to pewnie jeszcze dlugobedzie dzialac.

    Nie wiem dlaczego wszyscy myślą, że kobiety nie kupują płyt głównych :)))

    Elektronika też się zużywa - ja kupiłam nową płytę, a dostałam tak
    zdezelowaną
    (porysowane chipsety i laminat, brudna), że nie cieszy mnie te 24m
    gwarancji.
    Chciałam ją sprzedać, ale jak ktoś ją zobaczy to nie zacheci raczej jej
    wygląd do kupna.
    Nie po to zapłaciłam kilka stów, żeby mi wpychano taki szrot!

    Yonnie