eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płytek ceramicznych po ponad roku › Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "idiom" <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
    Date: Thu, 13 Jan 2005 08:31:22 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 35
    Message-ID: <cs57fg$8fq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <cs2iv4$k0p$1@nemesis.news.tpi.pl> <9CkFd.11047$eb.5430@trndny01>
    NNTP-Posting-Host: vz22.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105600816 8698 80.55.181.22 (13 Jan 2005 07:20:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Jan 2005 07:20:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269669
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "anita" <k...@d...com> napisal w wiadomosci
    news:9CkFd.11047$eb.5430@trndny01...
    > Wyslij mu nowa z przeprosinami i nie pytaj o szczegoly. Nie oplaca sie
    > tracic klienta za glupia plytke. Tacy specjalisci to ulamek promila
    > klienteli, ale niezadowoleni potrafia narobic zlej marki.


    Super rada...
    Tyle tylko, ze plytki to material kruchy.

    Tluka sie w transporcie, tluka sie u nas (nasze stluczki to jakies 3% calego
    materialu), tluka u naszych klientów i u ich odbiorców detalicznych.
    Jesli firma wezmie na siebie dwie ostatnie sytuacje (dwie pierwsze i tak juz
    obciazaja nas) to moze sie okazac, ze 10% wartosci materialu idzie w
    stluczki....

    Tym bardziej, ze jesli zalatwimy te jedna reklamacje, to jutro bedziemy od
    tego jednego klienta hurtowego mieli kolejne zgloszenia reklamacyjne
    (dlaczego nie mamy refundowac jego stluczek, skoro refundujemy jego
    klienta?), a po miesiacu - tak zacznie robic 100 innych odbiorców hurtowych
    (juz próbowali, do tej pory odmawialismy, ale jesli zrobimy jeden precedens,
    to dlaczego tylko dla tego klienta - i to klienta, który potrzebowal roku,
    zeby zorientowac sie, ze ma "wadliwy towar"?), bo rozniesie sie, ze firma X
    robi cos takiego.

    BTW gdybys sprzedawala szklanki i po roku od zakupu przyszedl by do Ciebie
    klient z reklamacja, ze szklanka, która kupil, jest potluczona, tez bys go
    przeprosila za ten fakt ?

    pozdr

    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1