-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "idiom" <i...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
Date: Thu, 13 Jan 2005 08:31:22 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 35
Message-ID: <cs57fg$8fq$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <cs2iv4$k0p$1@nemesis.news.tpi.pl> <9CkFd.11047$eb.5430@trndny01>
NNTP-Posting-Host: vz22.internetdsl.tpnet.pl
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1105600816 8698 80.55.181.22 (13 Jan 2005 07:20:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Jan 2005 07:20:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269669
[ ukryj nagłówki ]
Uzytkownik "anita" <k...@d...com> napisal w wiadomosci
news:9CkFd.11047$eb.5430@trndny01...
> Wyslij mu nowa z przeprosinami i nie pytaj o szczegoly. Nie oplaca sie
> tracic klienta za glupia plytke. Tacy specjalisci to ulamek promila
> klienteli, ale niezadowoleni potrafia narobic zlej marki.
Super rada...
Tyle tylko, ze plytki to material kruchy.
Tluka sie w transporcie, tluka sie u nas (nasze stluczki to jakies 3% calego
materialu), tluka u naszych klientów i u ich odbiorców detalicznych.
Jesli firma wezmie na siebie dwie ostatnie sytuacje (dwie pierwsze i tak juz
obciazaja nas) to moze sie okazac, ze 10% wartosci materialu idzie w
stluczki....
Tym bardziej, ze jesli zalatwimy te jedna reklamacje, to jutro bedziemy od
tego jednego klienta hurtowego mieli kolejne zgloszenia reklamacyjne
(dlaczego nie mamy refundowac jego stluczek, skoro refundujemy jego
klienta?), a po miesiacu - tak zacznie robic 100 innych odbiorców hurtowych
(juz próbowali, do tej pory odmawialismy, ale jesli zrobimy jeden precedens,
to dlaczego tylko dla tego klienta - i to klienta, który potrzebowal roku,
zeby zorientowac sie, ze ma "wadliwy towar"?), bo rozniesie sie, ze firma X
robi cos takiego.
BTW gdybys sprzedawala szklanki i po roku od zakupu przyszedl by do Ciebie
klient z reklamacja, ze szklanka, która kupil, jest potluczona, tez bys go
przeprosila za ten fakt ?
pozdr
Monika
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ministranci
- Czy szpital przekazuje dokumentację medyczną do Starosty powiatu?
- Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 'Studenci do nauki!'
- Trzecia płeć 2
- trzecia plec
- Obajtek bez majtek
- Ja pierdolę...
- Polskie sądownictwo w praktyce
- Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- dwie nastolatki w radiowozie
Najnowsze wątki
- 2024-05-07 ministranci
- 2024-05-06 Czy szpital przekazuje dokumentację medyczną do Starosty powiatu?
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-03 Giertych przetarł szlak: byli członkowie zarządu Orlenu śledztwa prokuratorskie obserwują z zagranicy
- 2024-05-02 Sprowadzenie pożaru zagrażającego mieniu w wielkich rozmiarch
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-01 Trzecia płeć 2
- 2024-04-30 trzecia plec
- 2024-04-30 Obajtek bez majtek
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-25 Polskie sądownictwo w praktyce
- 2024-04-25 Przestepcy chca uciec do Brukseli.
- 2024-04-23 Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
- 2024-04-22 dwie nastolatki w radiowozie