eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płytek ceramicznych po ponad roku › Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
  • Data: 2005-01-13 07:31:22
    Temat: Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "anita" <k...@d...com> napisal w wiadomosci
    news:9CkFd.11047$eb.5430@trndny01...
    > Wyslij mu nowa z przeprosinami i nie pytaj o szczegoly. Nie oplaca sie
    > tracic klienta za glupia plytke. Tacy specjalisci to ulamek promila
    > klienteli, ale niezadowoleni potrafia narobic zlej marki.


    Super rada...
    Tyle tylko, ze plytki to material kruchy.

    Tluka sie w transporcie, tluka sie u nas (nasze stluczki to jakies 3% calego
    materialu), tluka u naszych klientów i u ich odbiorców detalicznych.
    Jesli firma wezmie na siebie dwie ostatnie sytuacje (dwie pierwsze i tak juz
    obciazaja nas) to moze sie okazac, ze 10% wartosci materialu idzie w
    stluczki....

    Tym bardziej, ze jesli zalatwimy te jedna reklamacje, to jutro bedziemy od
    tego jednego klienta hurtowego mieli kolejne zgloszenia reklamacyjne
    (dlaczego nie mamy refundowac jego stluczek, skoro refundujemy jego
    klienta?), a po miesiacu - tak zacznie robic 100 innych odbiorców hurtowych
    (juz próbowali, do tej pory odmawialismy, ale jesli zrobimy jeden precedens,
    to dlaczego tylko dla tego klienta - i to klienta, który potrzebowal roku,
    zeby zorientowac sie, ze ma "wadliwy towar"?), bo rozniesie sie, ze firma X
    robi cos takiego.

    BTW gdybys sprzedawala szklanki i po roku od zakupu przyszedl by do Ciebie
    klient z reklamacja, ze szklanka, która kupil, jest potluczona, tez bys go
    przeprosila za ten fakt ?

    pozdr

    Monika


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1