eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja płytek ceramicznych po ponad roku › Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!b
    order1.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!cy
    clone1.gnilink.net!spamkiller2.gnilink.net!gnilink.net!trndny01.POSTED!dc63da20
    !not-for-mail
    From: anita <k...@d...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.3) Gecko/20030319
    Debian/1.3-3
    X-Accept-Language: us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja płytek ceramicznych po ponad roku
    References: <cs2iv4$k0p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <cs2iv4$k0p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <9CkFd.11047$eb.5430@trndny01>
    Date: Thu, 13 Jan 2005 01:59:33 GMT
    NNTP-Posting-Host: 138.89.83.99
    X-Complaints-To: a...@v...net
    X-Trace: trndny01 1105581573 138.89.83.99 (Wed, 12 Jan 2005 20:59:33 EST)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2005 20:59:33 EST
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269656
    [ ukryj nagłówki ]

    idiom wrote:
    > Zadzwoni? do mnie przed chwil? odbiorca hurtowy firmy w której pracuj?. Jego
    > klient kupi? od niego "nasze p?ytki" 13 miesi?cy temu i teraz chce
    > zareklamowaae jedn? p?ytk? dekoracyjn?. Nie by?oby to nic dziwnego, gdyby nie
    > to, ?e powodem reklamacji jest p?kni?cie nie po?o?onej jeszcze p?ytki
    > (klient detaliczny kupi? p?ytk?, sk?adowa? w niewiadomym miejscu i po 13
    > miejscach stwierdzi?, ?e jest p?kni?ta i chce now?).
    > Nawet nie prze?l? tej reklamacji do producenta, bo dzia? kontroli jako?ci
    > fabryki zabi?by mnie ?miechem.
    > Jak mog?abym odpisaae na pismo reklamacyjne w taki sposób, ?eby mieae spokój?
    > Napisaae po prostu, ?e towar by? zgodny z umow? w momencie jego sprzeda?y a
    > klient mia? mo?liwo?ae to stwierdziae ?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Monika
    >

    Wyslij mu nowa z przeprosinami i nie pytaj o szczegoly. Nie oplaca sie
    tracic klienta za glupia plytke. Tacy specjalisci to ulamek promila
    klienteli, ale niezadowoleni potrafia narobic zlej marki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1