eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-19 19:55:03
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 19 marca 2016 19:44:14 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Kris k...@g...com ...
    >
    > > Zakupiony został w sklepie stacjonarnym pewnej sieci sieci handlowej
    > > pewien sprzęt. Sieć ta ma rownież sklep internetowy oraz strone
    > > internetową. Poprzez zakładkę "kontakt" na stronie firmy zgłosiłem
    > > reklamacje domagając się wymiany sprzętu ew zwrotu gotówki. Dostałem
    > > odpowiedż że reklamację powinienem złożyć w sklepie stacjnarnym Wg
    > > mnie złożyłem reklamacje prawidłowo i czekm 14 dni na odpowiedż. Jeśli
    > > nie odpowiedzą to znaczy że powinni uzna moje roszczenie i wymienic
    > > sprzęt ew zwrócić gotówkę. Czy mm rację czy jednk zgłaszać jak radzą
    > > pisemnie do stacjonarnego sklepu/
    > >
    > Chyba troche za mało danych ale co do zasady jak kupiłes w stacjonarnym to
    > chyba tma powinienes reklamowac.
    Może nieprecyzyjnie opisałem- kupiłem w sklepie a reklamacje wysłałem via net zamiast
    np Pocztą Polska. Przez formuarz kontaktowy na stronie internetowej firmy.

    > Piszesz, ze złozyłes reklamacje pisemnie (na jakiej podstawie - gwarancja
    > czy uprawnienia ustawowe?).
    Upranienia...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1