eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja, kto rozpatruje › Re: Reklamacja, kto rozpatruje
  • Data: 2016-03-21 12:13:59
    Temat: Re: Reklamacja, kto rozpatruje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-21 o 11:51, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 21 marca 2016 09:09:56 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    >> I to wydaje się być podstawowym pytaniem: kieszonkowy odtwarzacz >czy lodówka?
    > Bez znaczenia
    > Dla potrzeb dyskusji przyjmijmy że przedmiot został dostarczony do sklepu
    stacjonarnego.
    > Reklamacje została złożona poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej
    firmy,
    > Jedyna odpowiedź jaką dostałem to taka że mam pisemną reklamacje złożyć do sklepu
    gdzie był kupiony towar
    > Wg mnie nie jest to odpowiedź na moja reklamację i jeśli minie 14dni i nie dostanę
    żadnej innej odpowiedzi uznam że moje żądanie(wymiana towaru) zostało zaakceptowane
    > Czy mam rację?

    Nie.

    Art. 56(12). § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi,
    jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca
    oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w
    umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1