    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - gsm
    Date: Wed, 17 Dec 2008 01:23:14 -0600

    Marcin wrote:
    > Witam,
    > Mam pewien problem, może ktoś był w podobnej sytuacji. Otrzymałem
    > wczoraj rachunek telefoniczny - zazwyczaj nie "wygaduję" minut z
    > abonamentu i tym samym mam zapas i minut i sms. Jednak rachunek w tym
    > miesiącu był o 50 zł netto wyższy - ściągnąłem z boa ery rachunek
    > szczegółowy - ździwienie moje bylo wielkie - 5 sms po 10.98 zł....
    > sprawdziłem w skrzynce nadawczej - jest jeden - o treści "Teraz" - jest
    > to odpowiedź na sms "Mamy dla Ciebie nespodziankę zostawioną przez
    > kogośz myślą właśnie o Tobie. Co to jest? Dowiedz się już teraz: pisz
> [...]

    reklamację do operatora
    to on ma wykazać, że wysłałeś 5 smsów a nie jednego.
    pewnie po imprezie wysłałeś 5 tylko nie pamietasz.
    co do 10.98 zamiast 2.44 to twój biznes, żeby zapoznać się z regulaminem
    świadczenia usług i cennikiem. Wiedziałeś na jaki numer wysyłasz.
    jak będziesz wyszczekany to i może w sądzie wywalczysz różnicę z tytułu
    niekorzystnego rozporządzenia mieniem.