  • 41. Data: 2010-12-26 09:06:02
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    > Już teraz niektórzy płacą kary za reklamy. Za kilka lat to albo portal
    > zniknie, albo reklamy znikną.

    Lepiej powiedz o co ci chodzi w wątku "do trolla qwerty".

  • 42. Data: 2010-12-26 11:34:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 24 Dec 2010 10:58:27 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Twoja interpretacja, ze wchodząc na daną stronę domyślnie wyrażam zgodę
    >na wszystko, co jest technicznie możliwe jest mocno naciągana. Taka zgoda
    >może dotyczyć wyświetlenia typowej zawartości stron internetowych czyli
    >tekstu, grafiki, ew. jakichś animacji, ale NIE hałasującego, migającego
    >gówna które blokuje mi przeglądarkę.
    A kto decyduje o tym co jest typowa zawartoscia? Przeciez halasujacy,
    migajacy element jest powszechny a zatem i typowy dla stron
    internetowych.

    WAM

  • 43. Data: 2010-12-26 14:45:50
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > Czyli na każdej wystawie sklepowej powinien być napis "jeśli chcesz
    > obejrzeć wystawę i zgadzasz się na zaatakowanie cię naszymi treściami
    > reklamowymi, to naciśnij guzik", po czym szyba stanie się przejrzysta?
    >
    > ;)

    Ale to chodzi o wykorzystanie twoich środków elektronicznych. Firma nie może
    robić tego bez twojej zgody.

    > Czy Ty aby czasem nie chcesz dać sq.om prawnikom kolejnego narzędzia do
    > tłuczenia kasy na pospólstwie?

    W jaki sposób ?

  • 44. Data: 2010-12-26 14:48:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Daniel Stalica" <d...@s...info>

    > Pretensje miej do osoby wysyłającej Ci reklamy.

    Ja zasadniczo filtruję portale. Zastanawiałem się tylko jakim prawem one
    przysyłają mi reklamy w treściach emaili swoich użytkowników. Mojej zgody
    nie mają ani portale ani ich użytkownicy. Bo to zwykły spam jest.

  • 45. Data: 2010-12-26 14:59:46
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > Znowu masz rację. Ale w takim razie zaatakuj wszystkie telewizje, bo tam
    > zawsze reklamy są nadawane z +20dB dźwięku. Net jest stosunkowo najmniej
    > inwazyjnym medium.

    Wręcz przeciwnie. Niemal nie istnieją portale na których nie ma ciągle
    wyświetlanej reklamy. W telewizjach te reklamy choć są niechciane to
    przynajmniej mają swój początek i koniec.

    > ... swoją drogą... (nie korzystam z płatnych tv, kablówek itp, więc mogę
    > się mylić) - ale, czy w płatnej tv "mają prawo" pojawiać się reklamy? I
    > czy pojawiają się?

    Wszędzie mogą się pojawiać jeśli się na to godzisz np przystąpienie do umowy
    o ustalonej treści.

    > ... swoją drogą II - gdyby ktoś zbudował taką przystawkę do włączenia
    > między np. tuner, a resztę telewizora, która by "uczyła się" heurystycznie
    > rozpoznawać sygnał początku reklam i wycinała reklamy z przekazu, to
    > zarobiłby fortunę.

    To nie musi wcale być specjalnie heurystyczne. Reklama jest oznaczana co
    można wykorzystać do jej eliminowania.

    > Ale niestety - więcej zarobi budując strony w wp czy innym onecie tak, aby
    > reklamy omijały adblocka. ;)

    A te reklamy nie są zupełnie szablonowe ?

  • 46. Data: 2010-12-26 15:03:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem>

    > Mają prawo i się pojawiają. Począwszy od reżimowej TVP poprzez płatne
    > kablowe etc.

    Coś słyszałem, że niektórzy aktorzy uważają, że nie udzielali zgody na
    przerywanie reklamami filmów w których brali udział.

    > Swego czasu mówiło się o powstaniu takiego projektu, pamiętam też, że od
    > razu nadawcy zagrozili pozwem :)

    To nawet prosta moderacja, że ktoś ciągle siedzi i rozsyła informację o
    eliminowania jest możliwa

  • 47. Data: 2010-12-26 15:22:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-26 15:48, niusy.pl pisze:

> [...]
    > przysyłają mi reklamy w treściach emaili swoich użytkowników. Mojej zgody
    > nie mają ani portale ani ich użytkownicy. Bo to zwykły spam jest.

    Na o2.pl, żeby pozbyć się przychodzących reklam to trzeba im za to
    zapłacić. Tak się wycwanili. Czy jest na to jakieś prawo?

    --
    animka

  • 48. Data: 2010-12-26 16:24:32
    Od: "Papusu Smurfo" <d...@b...z.wonsami>

    Órzytkownik "Henry(k)" napisał:

    > Znasz adres? Jestem ciekaw czy u mnie się wyświetlą...
    > Reklamy to walka o klienta. Za jakiś czas reklamy będą tak wplecione
    > w zawartość strony, że albo się je odblokuje albo nie zobaczy
    > kompletnie nic.

    nawet adblocker nie jest potszebny, wystarczy wyłączyć w pszeglądarce
    flaszam Java
    i JavaScript i 90% śmiecia nie widać, ale faktycznie niekture strony się nie
    odpalają, olać te strony bo wiadomo że to śmiecie:O)

  • 49. Data: 2010-12-26 18:22:11
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-26 16:22, animka pisze:
    > Na o2.pl, żeby pozbyć się przychodzących reklam to trzeba im za to
    > zapłacić. Tak się wycwanili. Czy jest na to jakieś prawo?

    To jest właśnie prawo i chroń na Boże przed innymi pomysłami. Wysyłanie
    poczty to usługa, nie chcesz reklam, zmień usługodawcę na innego, albo
    zmień rodzaj usługi.

  • 50. Data: 2010-12-26 18:24:05
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-26 16:03, niusy.pl pisze:
    > Coś słyszałem, że niektórzy aktorzy uważają, że nie udzielali zgody na
    > przerywanie reklamami filmów w których brali udział.

    Oni nie mają nic do gadania w tej kwestii...