  • Data: 2002-08-21 13:23:50
    Temat: Re: Ręka Proroka
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonet <e-mail:no-spam------sonet@skrzynka.pl> napisał(a):

    > A żeby narobić szumu na grupie zapytam grzecznie : Dwa zdarzenia [prawie z
    > życia wzięte]-jedno , gdzie dziewczyna której brakuje kilka dni do 15 lat
    > prawie gwałci pijanego, nieprzytomnego mężczyznę , I kilka dni potem [miała
    > już 15 lat] kilku męzczyzn uprawia z nią seks grupowy.
    > W pierwszym przypadku jak mniemam osobnik winnien pójść do pierdla bo miał
    > seks z dzieckiem. W drugim wszystko w normie ....[? ;{{{]
    > A gdyby zdarzenia dzielił jeden dzień ? A godziny ?

    Pozwolę sobie ograniczyć moją odpowiedź do punktu 1-szego. W Polsce nie mamy
    już średniowiecza i odpowiedzialności obiketywnej (np. ktoś topi się w
    stawie - odpowiada właściciel stawu!). W Polsce aby popełnić występek, a
    takim przestępstwem jest spółkowanie z "małolatem", jeżeli ustawa nie stanowi
    inaczej, a w tym przypadku nie stanowi, trzeba działać umyślnie, czyli w
    zamiarze bezpośrednim lub ewentualnym. Jeżli jakaś "małolata" bawi się
    ptaszyną zamroczonego faceta to ten facet nie działa w żaden sposób umyślnie,
    więc tym samym nie poniesie odpowiedzialności karnej.