  • Data: 2002-08-27 13:26:14
    Temat: Re: Ręka Proroka
    Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ak014u$ej2$1@news.onet.pl...
    > Qrde... a widziales wzwod u 10-latka?? O jakich kontaktach mowisz?? Bo
    > seksualne ( w tradycyjnym znaczeniu) nie wchodza w gre.

    Tak, widziałem. Całego dziesięciolatka co prawdy zbytnio nie, bo nie miałem
    lustra w pokoju, obejmującego całą postać (dla chcących donosy do
    prokuratury: tym dziesięciolatkiem byłem ja sam, ok. 15 lat temu). Co nie
    zmienia faktu, że rzeczywiście większość dziesięciolatków jest aseksualna.

    Nie chodzi natomiast o kontakty seksualne w POTOCZNYM znaczeniu, tylko w
    PEŁNYM znaczeniu. Oglądanie własnych narządów płciowych w grupie 10-letnich
    chłopców to normalka (a myślicie, że co robi się podczas ciszy poobiedniej
    na koloniach?), natomiast gdyby robił to dorosły wraz z dziesięciolatkami -
    odpowiadałby z art. 200 KK.

    Pozdrawiam

    Dominik Jan Domin