    From: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestrowanie wykładów.
    Date: Sat, 29 Jan 2005 20:25:07 +0100

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" napisał:

    > był taki wątek już tutaj...

    Tak, nie patrzałem, a nawet gdybym zobaczył, to i tak to uznałbym to za
    niedostateczne.

    > wg mnie na własne potrzeby nie potrzebujesz zgody, ale wytłumacz to
    > wykładowcy...

    Tak, ja rozumiem. Prawa autorskie zostaną nienaruszone jeżeli nie będę
    upubliczniał nagrania, poza własną osobą. Dlatego też zapytałem, czy to
    tylko prawo "życzeniowe" wykładowcy... chcąc się upewnić tutaj. Kochani,
    naprawdę nic poza tym rzec się nie da?

    > ja zawsze stosuję nagrywanie niejawne... nikt nie widzi, nikt nie
    słyszy...
    > nikt się nie czepia... przychodze do chałupy, słucham robię notatki...
    > kasuję... i po sprawie

    Jest to dostateczne dopóty, dopóki nie zostanie to wykryte. Później, będzie
    trzeba korzystać z prawa do odwołania...[...]

    Dziekuję i pozdrawiam.