  • Data: 2005-02-02 03:32:02
    Temat: Re: Rejestrowanie wykładów.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ctmftm$64e$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marta Wieszczycka wrote:
    > Niestety z punktu widzenia prawa nie masz argumentów. Twój wykładowca
    > jest chroniony przez Prawo autorskie. Nagrywanie jest osobnym polem
    > eksploatacji utworu. Decyzja należy do niego.

    Art. 17ty? Czy wykład prowadzony dla dużej grupy studentów to wykład
    prowadzony publicznie?

    > Wystarczy zgoda wykładowcy - ponieważ jest ona traktowana jako licencja
    > niewyłączna.

    MZ nie potrzeba niczyjej zgody, choc przyzwoitość nakazuje o nią poprosić.
    Oczywiscie nie wolno takiego nagrania rozpowszechniać/publikować.
    Wykładowca może co najwyżej odmówić prowadzenia wykładu, co może być dość
    kontrowersyjne i prawnie i etycznie.

    --
    Marcin