    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja samochodu - Starostwo - Urząd Skarbowy
    Date: Sat, 01 Oct 2011 12:27:19 +0200

    > IMHO w drugą stronę poszukaj: czy jest przepis zabraniający wymiany tego typu
    > informacji.

    Nie, taka interpretacja działania prawa dotyczy obywateli, nie urzędów.
    Urzędowi wolno tylko to na co pozwala ustawa więc urząd ma wskazać
    postawę prawną swoich działań.
    Nie twierdzę, że nie miał prawa przekazać informacji do US ale dopóki
    przepisu nie zobaczę to mogę uważać że posunęli się za daleko.

    --
    spp