    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja
    Date: Wed, 11 Jan 2017 16:25:52 +0100

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >A skąd wiesz?
    >W Norwegii juz od dawna każde ostrze ma swój indywidualny (widziany
    >tylko pod specjalistycznym mikroskopem) kształt.

    I w sklepie maja taki mikroskop i zapisuja komu ktory sprzedali ?

    A nie mylisz przypadkiem z naturalna struktura powierzchni ... ktora
    mozna zmienic przy ostrzeniu ...

    >W niektórych Stanach też chcieli podobnej legislacji, ale ichniejszy
    >SN uznał (dlatego Obama chciał swoich nowych sędziów), że zbieranie
    >danych o kształtach >niebezpiecznych narzędzi narusza prawa morderców
    >do zagwarantowanej im konstytucją prywatności.
    >-----
    > Noże i siekiery nie mają, zdaje się, indywidualnego numeru
    > identyfikacyjnego.

    Tak czy inaczej, u nas nie USA, i sedzia moze swobodnie uznac, ze
    skoro sprawca kupil na allegro noz takiego samego typu jak ten ktorym
    popelnil zbrodnie, to jest to ten wlasnie noz.
    Szczegolnie, jak jeszcze zezna, ze tak wlasnie kupil.

    A czy sprzedaz noza wystarcza do wspoludzialu ... nie mnie decydowac.

    J.