  • Data: 2012-03-26 10:44:25
    Temat: Re: Regulamin pływali miejskiej
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jknru5$q5a$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam, chce spytać o kilka niuansów odnośnie.
    >
    > 1) Dlaczego w wielu miejscach np. na strzelnicy przy zapisywaniu się,
    > należy podpisać się pod regulaminem potwierdzając że się z nim zapoznało,
    > gdy np. w komunikacji miejskiej samo skasowanie biletu oznacza, że się
    > zaakceptowało regulamin przewoźnika? To dlaczego wszędzie indziej nie
    > wychodzą z tego samego założenia, że skoro się klient do nas pcha, to zna
    > nasze wszystkie przepisy?

    Bo podpisanie sie na strzelnicy w książce strzelnicy, to potwierdzenie, ze
    zapoznało sie z regulaminem strzelnicy i zobowiązuje sie do stosowania w nim
    zawartych uwarunkowań, bardzo ważnych dla bezpieczeństwa samego
    strzelającego.Wymagany jest tez wpis dotyczący numeru zezwolenia na
    posiadanie broni lub z braku tego zezwolenia, nalezy podać adres
    strzelającego.Możesz mi uwierzyć ze strzelnica trochę sie różni od pływalni
    lub autobusu :-))
    pozdr.