  • 1. Data: 2004-01-19 22:36:20
    Temat: Re: Regulamin konkursu.
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "JarekG" kemenangan <20 sty 2004> menyalin :

    > Co mogę zrobić w takiej sytuacji?, co grozi organizatorowi za
    > niedotrzymanie własnego regulaminu?, co powinienem zrobić w tej sytuacji?

    ale nikt z nas nie widzial tego regulaminu, jesli jest tam klauzula ze np.
    "organizator zastrzega sobie prawo
    do zmiany trybu przebiegu konkursu/wprowadzeniu dodatkowych etapow" jesli wolisz, czy
    inna klauzula
    tego typu, ktora umozliwia mu ingerencje w tryb konkursu, a co do Twojej sytuacji to
    ciezko jest cos
    powiedziec, raczej zadko sie spotyka z sytuacja, zeby chetni do wygrania czegos
    musieli ponosic jakis
    konsekwencje jak chca sie wycofac z konkursu, to raczej organizator (racjonalny ;)
    zastrzega sobie prawo
    do "usuniecia uczestnika bez podania przyczyn/ zmiany trybu przebiegu konkursu/
    zmiany tematow" i co
    tam moze jeszcze mu ulatwic zycie.

  • 2. Data: 2004-01-19 23:59:27
    Temat: Regulamin konkursu.
    Od: JarekG <j...@p...pl>

    Witam znawców tematu.

    Wziołem udział w konkursie ogłoszonym przez firmę X w internecie.
    Zapoznałem się z regulaminem, wypełniłem formularz i ... i po kilku
    tygodniach otrzymuje mail'a, że zakwalikowałem się do drugiego etaptu
    konkursu. Uprzejmie organizator prosi mnie o przesłanie mojej pracy do
    jego siedziby. Drugi etap polega na tym, że w drodze losowania wybiorą
    zwycięscę itp.
    Wszystko byłoby super, gdyby nie regulamin. W momęcie wypełniania
    formularz nic nie pisano o drugim etapie. Miłobyć poprostu ogłoszenie
    wyników i przesłanie własnych prac do organizatora.
    Postanowiłem więc zapytać się organizatora i wygenerowałem list otwarty
    do organizator i wszystkich uczestników konkursu. Otrzymałem odpowiedź,
    że w związku z dużym zainteresowaniem konkuru muszą zrobić selekcje
    zgłoszeń. Organizator zaznaczył, że nie może zmienić regulaminu - więc
    wprowadził "drugi etap". Zaznaczam, że odpowiedź nie była już w formie
    listu otwartego.

    Straciłem zaufanie do organizator i postanowiłem zrezygnować z dalszego
    uczestnictwa w konkursie. Wydaj mi że mam takie prawo - wkońcu to on
    złamał zasady własego regulaminu.

    Co mogę zrobić w takiej sytuacji?, co grozi organizatorowi za
    niedotrzymanie własnego regulaminu?, co powinienem zrobić w tej sytuacji?

    Z poważaniem
    JarekG

  • 3. Data: 2004-01-20 08:15:47
    Od: "JarekG" <j...@d...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    wolisz, czy inna klauzula
    > tego typu, ktora umozliwia mu ingerencje w tryb konkursu,

    W regulaminie nie ma, żadnej informacji na temat możliwości zmiany trybu
    przebiegu konkursu itp.

> [...]
    (racjonalny ;) zastrzega sobie prawo
    > do "usuniecia uczestnika bez podania przyczyn/ zmiany trybu przebiegu

    Tak. Tylko szkoda mi wygranej. Po sceptycznej interpretacji rozmowy
    przeprowadzonej z organizatorem
    sądze, że nie mam szans do wygrania głównej nagrody. Poprostu mi szkoda.

    JarekG