  • 1. Data: 2004-01-19 20:43:42
    Temat: Studnia
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    Czy na wywiercenie studni (ok 35 m) na działce potrzebne jest
    zezwolenie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-19 21:19:41
    Temat: Re: Studnia
    Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Czy na wywiercenie studni (ok 35 m) na działce potrzebne jest
    > zezwolenie?

    Jeśli mówimy o średnicy, to wręcz koncesja na wydobycie kruszywa ;)

    MSPANC

    --
    www.franek.strzelecki.prv.pl

  • 3. Data: 2004-01-20 13:13:33
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Marek Strzelecki wrote:

    > Jeśli mówimy o średnicy, to wręcz koncesja na wydobycie kruszywa ;)
    >
    > MSPANC

    jesli mnie pamiec nie myli to tak - pozwolenie wodno - prawne.
    "wiertacz" bedzie wiedzial od jakiej glebokosci trzeba zezwolenie...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-21 08:09:13
    Od: Grazyna <m...@g...pl>

    Grzegorz wrote:

    > Czy na wywiercenie studni (ok 35 m) na działce potrzebne jest
    > zezwolenie?
    Tak. Jest potrzebne zezwolenie. Z tym, ze glebokosc studni na dzalce
    budowlanej nie moze przekroczyc 30 metrow.
    Musisz tez okreslic dokladnie w ktorym miejscu zamierzasz wiercic,
    poniewaz przepisy reguluja odleglosc studni od np. szamba (chyba min
    10metrow)
    Grazyna

  • 5. Data: 2004-01-25 10:49:46
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    Czy oprócz zewolenia potrzebne są jakieś badania (mapy) geologiczne
    miejsca w którym będzie studnia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-01-27 16:13:22
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Czy oprócz zewolenia potrzebne są jakieś badania (mapy) geologiczne
    > miejsca w którym będzie studnia?

    to zalezy od studni.

    na zwykla kopana studnie nie sa potrzebne zadne zezwolenia,
    natomiast musza byc zachowane odstepy..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-01-29 20:08:52
    Od: Grzegorz<g...@w...pl>

    Tutaj chodzi o studnie głębinową, anie zwykłą na tzw "dryny"

    -> http://usenet.pomocprawna.info