  • Data: 2004-03-31 19:00:01
    Temat: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:pan.2004.03.31.18.23.20.958240@rip.NIESPAM.pl

    > [...................]
    > (...)Osobiście jestem użytkownikiem usenetu
    > od niepamiętnych ;) czasów

    Ależ z Ciebie mitoman. " *Od niepamiętnych czasów* " LOL
    Jeśli Tobie są one "niepamiętne" to Ci je przypomnę bo
    to wcale tak dawno nie było, raptem 1 rok i ok. 10 m-cy.
    Twój pierwszy rozpoczynający "burzliwą" LOL usenetową
    karierę to:

    Re: Bardzo dziwne "zboczenie"
    pl.soc.seks - 8 Cze 2002; autor: misman

    W tym czasie spam już się w sieci panoszył i większa
    część userów ukrywała już swoje adres e-mail i
    swoje prawdziwe nazwiska. M.in. na takie postępowanie
    , ale z innych powodów, mieli wypływ ludzie typu
    P. Buzdygana. (ukłony :) )

    > , a imieniem i nazwiskiem podpisuję się
    > _wyłącznie_ w korespondencji oficjalnej i służbowej. Prywatnie od
    > zawsze w sieci podpisywałem się jak obecnie.
    > Nie wstydzę się swojego imienia i nazwiska.

    To indywidualny wybór i nikt nie powinien mieć
    o to pretensji.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,