  • Data: 2004-03-31 19:33:00
    Temat: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:pan.2004.03.31.19.19.23.115083@rip.NIESPAM.pl

    > [.......................]
    > No i.. ? News to nie usenet, lecz jego _część_ :)

    Ech!, Widzę, że pomimo tak "długiego" obcowania z usenetem
    nadal nie wiesz co to takiego jest. Więc Ci to wyjaśnię:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Usenet
    *Usenet News to ogólnoświatowy system grup dyskusyjnych*
    z którego można korzystać przez internet. Składa się on z
    kilku tysięcy grup tematycznych, ułożonych w drzewiastą
    strukturę hierarchiczną. Wiadomości (zwane również "postami"),
    przypominające zwykłe e-maile użytkownicy wysyłają do
    specjalnych serwerów, które następnie automatycznie
    wymieniają je między sobą. Posty nie są rozsyłane do
    poszczególnych subskrybentów danych grup lecz muszą
    być ściągane przez zainteresowane osoby z serwera.

    Usenet to Usenet, IRC to IRC, Forum to Forum itd. i nic
    innego.

    > Są ludzie, którzy
    > pamiętają mnie sprzed xx lat (gdzie xx jest liczbą dwucyfrową).

    Może z jakiegoś chat'a? LOL

    > Pieczołowicie wygrzebane i podane przez Ciebie daty niczego właściwie
    > nie dowodzą.

    Hmm, ja chciałem tylko uściślić te "niepamiętne czasy".

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.