  • Data: 2004-03-31 18:22:09
    Temat: Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Mar 2004 14:40:01 +0200, Jolanta Pers wrote:

    > Na newsach, drogi anonimie, wstydzący się swego nazwiska, i niepotrafiący

    Hm. Niepodawanie nazwiska w usenecie nie jest automatycznym zlym
    swiadectwem przeciwko osobie, która tak robi. To kwestia dobrowolności
    oraz - niejako - przyzwyczajenia. Osobiście jestem użytkownikiem usenetu
    od niepamiętnych ;) czasów, a imieniem i nazwiskiem podpisuję się
    _wyłącznie_ w korespondencji oficjalnej i służbowej. Prywatnie od
    zawsze w sieci podpisywałem się jak obecnie.
    Nie wstydzę się swojego imienia i nazwiska.

    --
    Pozdrawia m.