  • Data: 2004-03-31 19:41:50
    Temat: [OT] - prywatna klotnia. Re: Re: trudny...pies czy sąsiad?
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Mar 2004 21:33:00 +0200, Andrzej_K. wrote:

    > *Usenet News to ogólnoświatowy system grup dyskusyjnych*

    Ok, wbrew temu co napisałem w przedostatnim moim do Ciebie poście (ten
    kończy tę... hmmm.. dyskusję (?):
    "Usenet to rozwinięcie i połączenie idei grup mailowych i BBS-ów."
    Jakieś dodatkowe pytania ?

    > Może z jakiegoś chat'a? LOL

    Skądinąd. Z kątowni. NTI (skrótu nie rozwinę, domyśl się ;> ).

    > Hmm, ja chciałem tylko uściślić te "niepamiętne czasy".

    No, uściśliłeś. Jak cholera :D Wpadłem w podziw. Po same pachy.
    Naprawdę... ;>

    --
    Pozdrawia m.