  • 11. Data: 2006-08-01 20:21:32
    Temat: Re: Re: porysowana szyba na parkingu przed biurowcem - mogę się domagać rekompensaty?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:pan.2006.08.01.20.07.31.151136@olgierd.wordpres
    s.com...

    > Niestety zostanie Ci tylko sąd. Może spróbuj umówić się z jakimś
    > dyrektorem/prezesem, jeśli to poważna instytucja - powiedz, że o
    > sprawie poinformujesz prasę, niektórych to rusza. Jeśli kasa nie jest
    > przeolbrzymia - może się ruszą.
    > W przeciwnym razie niestety zostanie Ci tylko wystąpić do sądu z
    > powództwem.

    Powiem Ci jak to działa. Jeśli jest to jakaś instytucja samorządowa,
    państwowa itp., to nikt Ci nie wypłaci tak odszkodowania, bo jest to zawsze
    punkt zaczepienia w przypadku kontroli, a nikt nie lubi jak kontrolujący się
    czepia. Więc najlepszy możliwy scenariusz w tej sytuacji, to ugoda po
    skierowaniu pozwu do sądu. Niestety - tak to działa.

  • 12. Data: 2006-08-01 20:24:38
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
> [...]
    > kontrolujący się czepia. Więc najlepszy możliwy scenariusz w tej
    > sytuacji, to ugoda po skierowaniu pozwu do sądu. Niestety - tak to działa.

    To Sp. z o.o.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2006-08-01 20:31:48
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:eaoda5$8qv$2@news.onet.pl...

    > To Sp. z o.o.

    No to w takim razie jest jakaś nadzieja na ugodowe załatwienie sprawy.