  • 11. Data: 2004-07-04 16:48:20
    Temat: Re: nic nie kupowałem a otrzymałem faktur
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > Moze sie myle, ale mam wrazenie, ze to uboczny skutek tego, ze od 1 maja
    > mozna wystawic fakture niejako "domyslnie" bez podpisu odbiorcy. IMHO taki
    > zapis pozwala dokonywac tego wlasnie rodzaju oszustw. Oczywiscie chcialbym
    > sie mylic.

    a mi sie obilo o uszy ze tylko przy placeniu GOTOWKA (ew. karta) na miejscu
    nie trzeba podpisywac faktury. W innym przypadku, musi byc podpis.

    Jak to jest?

    M.

  • 12. Data: 2004-07-04 17:24:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9cck$9rg$1@inews.gazeta.pl

    > a mi sie obilo o uszy ze tylko przy placeniu GOTOWKA (ew. karta) na
    > [............................]

    Nałóż zimny kompres na te *obite uszy*
    i nie opowiadaj bzdur. Jeśli czegoś nie
    jesteś pweny to lepiej nic nie mów niż
    miałbyś pytającego w błąd wprowadzać

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Chcesz mieć wroga, zrób komuś przysługę."

  • 13. Data: 2004-07-04 19:58:03
    Temat: Re: Re: nic nie kupowałem a otrzymałem faktur
    Od: " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl>

    > Nałóż zimny kompres na te *obite uszy*
    > i nie opowiadaj bzdur. Jeśli czegoś nie
    > jesteś pweny to lepiej nic nie mów niż
    > miałbyś pytającego w błąd wprowadzać

    Wiadomo ze pierwsi do obrzucania blotem to albo durnie, lamerzy lub Ci CO NIE
    UMIA CZYTAC POSTOW, Ty drogi zaliczasz sie do ... (sam wybierz sobie
    kategorie)

    Czy ja napisalem ze tak jest na pewno?
    Zauwazyles moje "zapyanie" na dole?

    Od kiedy nie mozna na grupie poruszyc pewnego tematu do dyskusji (stad nazwa
    grupy dyskusyjne!)? Cos uslyszalem i poddaje to weryfikacji. Grupa jest po
    to aby dyskutowac a nie odwalac pierdoly, co Ty robisz nawet niezle.

    Pozdrawiam serdecznie,

    M.

  • 14. Data: 2004-07-04 20:02:44
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    po
    > to aby dyskutowac a nie odwalac pierdoly, co Ty robisz nawet niezle.

    solidaryzuje się z tobą w tym "bólu". za dużo chamstwa tu.... niestety.

    pozdr.
    b.

  • 15. Data: 2004-07-04 20:15:47
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User " Mikolaj" <m...@N...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9ngb$q8d$1@inews.gazeta.pl

    > [....................]
    > Wiadomo ze pierwsi do obrzucania blotem to albo durnie, lamerzy lub Ci
    > CO NIE UMIA CZYTAC POSTOW, Ty drogi zaliczasz sie do ... (sam wybierz
    > sobie kategorie)

    Nie używasz czcionki "PL" i nie wiem co to jest "umia".?
    M.in. dlatego nie umiem czytać takich postów.

    > Czy ja napisalem ze tak jest na pewno?
    > Zauwazyles moje "zapyanie" na dole?

    Zauważyłem, ale już po wysłaniu swego posta.

    > Od kiedy nie mozna na grupie poruszyc pewnego tematu do dyskusji (stad
    > nazwa grupy dyskusyjne!)? Cos uslyszalem i poddaje to weryfikacji.

    Przecież nie powiedziałem, że nie można. Jednak powinno
    się otworzyć nowy wątek albo przynajmiej zmienić temat.
    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN198

    > Grupa jest po to aby dyskutowac a nie odwalac pierdoly, co Ty robisz
    > nawet niezle.

    "Pierdoły" także są nierozłącznym składnikiem dyskusji.

    PS. http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN168

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Trudne problemy zostawione same sobie,

  • 16. Data: 2004-07-04 20:20:13
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "bella" <b...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cc9ntq$78l$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [...............]
    > solidaryzuje się z tobą w tym "bólu". za dużo chamstwa tu.... niestety.

    Jednym z większych chamstw jest cytowanie całych
    postów (albo i dwóch) i używanie nieskonfigurowanego
    czytnika. Już Cię o to kiedyś prosiłem, ale chyba Cię
    to przerasta.?
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Każdy program w systemie Windows pracuje poprawnie

  • 17. Data: 2004-07-04 20:39:49
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    juz ci raz odpisalem
    mozesz przestac opierdalac innych?
    nic nie wnosisz madrego i na temat do dyskusji wiec zamknij sie.

  • 18. Data: 2004-07-04 20:40:48
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Nie używasz czcionki "PL" i nie wiem co to jest "umia".?

    to jestes debil skoro nie wiesz

  • 19. Data: 2004-07-04 20:55:46
    Temat: ...
    Od: " Mikolaj" <m...@g...pl>

    > Nie używasz czcionki "PL" i nie wiem co to jest "umia".?
    > M.in. dlatego nie umiem czytać takich postów.

    ziew...juz naprawde nie masz czego sie czepiac?

    ..

    ale lepiej nie odpowiadaj bo nic nowego nie wniesiesz, poza tym i tak to juz
    jest wszystko NTG!

    The End.

    M.

  • 20. Data: 2004-07-04 22:14:53
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik " Mikolaj" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a mi sie obilo o uszy ze tylko przy placeniu GOTOWKA (ew. karta) na
    miejscu
    > nie trzeba podpisywac faktury. W innym przypadku, musi byc podpis.
    > Jak to jest?

    Reguluje to "rozporzadzenie ministra finansów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w
    sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku,
    zasad wystawiania faktur sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i
    usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i
    usług" (pelna nazwa), a konkretnie § 12. W ogole nie wymienia on podpisow
    zadnej ze stron transakcji, jako elementu wymaganego na fakturze, a co za
    tym idzie - nie rozroznia wymogu zlozenia podpisu na fakturze w zaleznosci
    od sposobu zawarcia transakcji i platnosci.

    --
    Pzdr.
    Marcin