    From: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: Mój pracodawca nie pobral zaliczek z mojej pensji...
    Date: Sun, 8 Feb 2004 11:00:56 +0100

    In article <Pine.WNT.4.58.0402080025290.-
    237268681@Athlon.portezjan.zabrze.pl>, s...@s...com.pl says...

    > Powoli.
    > 1. NTG jeśli chodzi o podatki. Jest "specgrupa" :)

    Wiem, ale mam palacy problem,wiec zwrocilem sie i tu, i tu. :)

    > 2. 2824 zł powiadasz ? I może jeszcze był to pierwszy lub jedyny
    > pracodawca w zeszłym roku ?

    Alez skad! Jeden z trzech. Wszyscy oprcz jednego na PIcie odliczyli
    zaliczki.

    > ...a ja że zainteresujesz się pojęciem "skala podatkowa" ;)

    Bardzo mnie interesuje, bo silnie odczuwam drugi prog. Rzecz w tym, ze
    jeden z moich pracodawcow zalozyl, ze juz wiecej w 2003 roku nie zarobie,
    a to, co u niego zarobilem, jest zwolnione z podatku. Czy mogl tak
    zalozyc???? I czy to teraz ja mam doplacic niedoplate, ktora mi wychodzi
    przez to ze jeden z moich pracodawcow nie odporwadzal zaliczki???

    Pozdrawiam, liczac na porade.

    --
    Andrzej