eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-21 20:12:46
    Temat: Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No ładnie.
    > A gdzie najważniejsza i podstawowa właściwość karty - czyli podawanie
    > organizacjom bankowym (dobrowolnie!) informacji kiedy, co i za ile
    > się kupuje?
    > Jakieś bzdurne "ustawy o ochronie danych", nadużywane i nadinterpretowane
    > (celem np. "ochrony numeru rejestracyjnego samochodu" :P), a tu ludziska
    > same wciskają pełny opis "finansowy" :O

    Kiedys przy okazji wizyty w banku, znajomy pokazal mi co bank "wie" o
    kliencie:)))
    Powiem tylko, tak... nie bylo tam jedynie informacji kiedy sram...
    Co kupuje, gdzie tankuje i ile, co zamiawiam przez internet, skad mam
    dochody, ile place podatku, jaki podatek place... to tylko konto+karta
    Do tego informacjie z councilu z cala moja historia (ta zapisana w
    papierach) w UK!
    Poprzez analize karty i konta plus dane z gminy bank jest w stanie o mnie
    powiedziec wszystko poza tym kiedy sram... NAPRAWDE GOTOWKA JEST CUDOWNA:)
    Az dziw bierze, ze w Polsce ludzie tak starsznie chca kart i wszedzie nimi
    placic. Byc moze w Polsce jeszcze takich informacji sie nie kolekcjonuje,
    wszak to wlasnie anglicy sa mistrzami swiata w "hurtowniach danych". Ale...