eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? › Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
  • Data: 2010-01-21 22:18:15
    Temat: Re: Re: Dodatkowe opłaty za płatność kartą w sklepie - Zgodne z prawem ? TAK :-)
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.1001212234390.3744@quad...

    > [...]
    >
    > No to po dobroci pytałem, dlaczego pomijasz ten "szczegół" :|

    Bo dla 90% czytelnikow tej grupy to teorie spiskowe dziejow...
    A powiedz im, ze dostep do takich informacji ma praktycznie kazda osoba w
    banku (nie mowie o pracownikach obslugi jak sprzataczki czy konserwator) to
    juz jests "debilem" z "paranojami" przesladowczymi.
    Dlatego nie poruszam tego tematu.
    Kiedys chcalem, przy okazji dyskusji na grupie bankowosci, informujac, ze na
    wycieczki zagraniczne staram sie placic tylko gotowka, nawet jesli to sa
    wycieczki biznesowe, za co zostalem okrzykniety jaskinio0wcem bankowym, bo z
    karta wygodniej i nowoczesnie... Na moje pytanie o obawe przed danymi
    zostawionymi w banku, zostalem potraktowany jak trol:)