  • Data: 2014-05-29 19:04:17
    Temat: Re: Re: 3 misi�ce wi�zienia za jazd� bez biletu. Rok 2014.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > pzdr, Gotfryd

    Cześć Gotfryd.
    Co do chuligaństwa, to rzeczywiście źle to ująłem. Ale w KW z 1971r. nie sa ujęta np.
    wykroczenia związane z "wolnością słowa", czy np. spektrum komputerowym, Internetem.
    Nadal sądzę, że to pieprzony surrealizm.
    Nie chce mi się na ten temat już gadać, bo mi się rzygać chce.

    Tu masz następnego kwiatka;

    Art. 11.

    § 1. Odpowiada za usiłowanie, kto w zamiarze popełnienia czynu zabronionego swoim
    zachowaniem bezpośrednio zmierza do jego dokonania, które jednak nie następuje.

    Pozdro,
    KR