  • Data: 2014-05-29 17:29:48
    Temat: Re: Re: 3 misi�ce wi�zienia za jazd� bez biletu. Rok 2014.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 28 May 2014, k...@g...com wrote:

    [...]
    > Właśnie czytałem, dzięki.
    > Tekst jednolity jest datowany na 13.05.2014 czyli dwa tygodnie wstecz

    <oklaski>

    [...]
    > ten akt prawny, którego bazą jest zamysł z 1971r. to w dzisiejszych czasach jest
    pełen
    > surrealizm - i nie obejmuje zjawisk społecznych powstałych po roku 2000,
    > np chuligaństwa i dewastacji.

    Czytaj dalej.
    Jest nadzieja, że nie zniechęcisz się nim dojdziesz do art.47 par.5, bo
    po drodze w art.33, 36, 37, 38 ciągle podtrzymują nadzieję na znalezienie
    objaśnienia o co chodzi ;)

    Pomijam bardzo, BARDZO oryginalną tezę, jakoby w 1971 zjawisko
    chuligaństwa nie istniało.

    > Masz tu jeden kwiatek, bo więcej mi się nie chce:
    >

    > Art. 163.
    > Kto w lesie rozgarnia ściółkę i niszczy grzyby lub grzybnię,
    > podlega karze grzywny albo karze nagany.
    >

    > W jakiej wysokości ta grzywna? Co to jest kara nagany?

    Liwiusz dobrze to ujął, nie zniechęcaj się!

    > Bo w tekście kodeksu się często pojawia.
    > KC PZPR wystawi mi naganę

    Kto wystawia naganę też chyba napisali, a jak nie, to jeszcze KPwSoW
    przed Tobą ;)
    I to, że różni

    > i wyśle mnie do łagru?

    Nagana to jest *KARA*.