  • 121. Data: 2021-11-16 18:05:13
    Temat: Re: Wypychanie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > To brzmi lepiej ... ale jakiej imprezy - kameralnej w lesie dla 6
    > zdeklarowanych wczesniej uczestnikow?
    >
    > Jakas kiepska propaganda jak dla mnie :-)
    > :-)
    >
    > No ale jesli placil TVN ... to TVN oskarzyc?
    >
    > A z drugiej strony - emisja tego reportazu to dopiero propaganda.
    > Niby negatywny - ale czy to wystarczajaca obrona ?

    AFAIR to któryś z oskarżonych uczestników nie z TVN zeznał że impreza
    miała być finansowana z zewnątrz, potem szedł domysł że przez osoby
    "mogące być" powiązane z TVN, TVN *zaprzeczył publicznie*. AFAIK
    konsekwencji karnych po tej linii "sfinansowania" nie było i nie ma.
    W tym linku poniżej [A] kluczowy dla prawników jest ten znak zapytania
    w tytule.

    Więc jak jest zeznanie "mogące być linią obrony", brak późniejszego
    uprawdopodobnienia czym innym przez prokuraturę "powiązań z TVN" tych
    co mieli zapłacić i publiczne zaprzeczenie TVN to ja bym sugerował co
    najmniej "bardzo staranny dobór słów". Sugerował szczególnie na grupie
    *prawo*.

    Jak było coś w sprawie sfinansowania dalej to z góry dziękuje za link.

    [A] https://dziennikzachodni.pl/urodziny-hitlera-w-wodzi
    slawiu-sl-zostaly-wyrezyserowane-za-20-tys-zl-tvn-za
    przecza-doniesieniom-portalu-wpolitycepl/ar/13651471

    --
    A. Filip

  • 122. Data: 2021-11-16 20:28:02
    Temat: Re: RadosławF: TVN sfinansował imprezę aby mieć co nagrywać. Czyli 100% udziału TVN.
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-16 o 17:22, A. Filip pisze:

    > Jeśli może oprzeć swoje twierdzenie na twierdzeniach jakiegoś raportu w
    > mediach to wal linka - "W kupie (winnych) raźniej" :-)

    A informacja może być?
    Link skopiowany z twojego postu. Słabo ci płaca czy jesteś przemęczony?
    https://dziennikzachodni.pl/urodziny-hitlera-w-wodzi
    slawiu-sl-zostaly-wyrezyserowane-za-20-tys-zl-tvn-za
    przecza-doniesieniom-portalu-wpolitycepl/ar/13651471

    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2021-11-16 20:30:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-16 o 17:18, J.F pisze:

    > To brzmi lepiej ... ale jakiej imprezy - kameralnej w lesie dla 6
    > zdeklarowanych wczesniej uczestnikow?
    >
    > Jakas kiepska propaganda jak dla mnie :-)
    > :-)

    Dla ciebie może i owszem.
    Ale dla TVN które to sfilmowało i zrobiło majątek na odsprzedaży
    filmików za granicą już nie koniecznie.

    > No ale jesli placil TVN ... to TVN oskarzyc?
    >
    > A z drugiej strony - emisja tego reportazu to dopiero propaganda.
    > Niby negatywny - ale czy to wystarczajaca obrona ?

    Negatywna dla nas wszystkich, dla stacji TV już nie.

    Pozdrawiam

  • 124. Data: 2021-11-16 20:49:04
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:

> [...]
    slawiu-sl-zostaly-wyrezyserowane-za-20-tys-zl-tvn-za
    przecza-doniesieniom-portalu-wpolitycepl/ar/13651471

    A ty doczytałeś co pod tym linkiem jest?

    To było sensowne na etapie "zarzut do sprawdzenia". Bez "bardzo
    starannego doboru słów" to jest dziś IMHO pomówienie albo litościwie
    mówiąc "zarzut/podejrzenie na słabych podstawach dowodowych" gdy była
    już kupa czasu czymś to podeprzeć i oprzeć także na innych podstawach.

    IMHO masz prawo "nie móc wykluczyć" że albo TVN skutecznie zamaskował
    sponsorowanie albo sponsorowała strona trzecia która również użyła TVN
    do swoich celów.

    --
    A. Filip

  • 125. Data: 2021-11-17 02:16:57
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-16 o 20:49, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > IMHO masz prawo "nie móc wykluczyć" że albo TVN skutecznie zamaskował
    > sponsorowanie albo sponsorowała strona trzecia która również użyła TVN

    IMHO masz prawo nie wykluczyć że TVN sponsorowała i była o tym
    informacja w mediach. Ale wygodniej grac głupa i manipulować tekstem
    z tematu. Prawda?

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2021-11-17 10:28:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 16:19:08 +0100, J.F napisał(a):

    > A jaki tam w koncu wyrok zapadl, bo propagowanie faszyzmu przez
    > kameralną imprezę w lesie wydaje mi sie mocno naciagane

    Duma i Nowoczesność została rozwiązana a niejaki Adam B. ma zapłacić ponad
    13 tys. grzywny.
    Wysokie Sądy miały jednak inne zdania niż sympatycy aryjskiej młodzieży.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 127. Data: 2021-11-17 10:29:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 20:30:25 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ale dla TVN które to sfilmowało i zrobiło majątek na odsprzedaży
    > filmików za granicą już nie koniecznie.

    Komu i za ile TVN odsprzedało te filmiki?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 128. Data: 2021-11-17 10:34:48
    Temat: Re: 25% udziału TVN w urodzinach Hitlera [2/8]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Nov 2021 16:59:05 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale podac mozna w kawie czy innym napoju, ciastku, cukierku - to skad
    > wiadomo, ze nikt nie podal?

    A kto podał, jak i kiedy?

  • 129. Data: 2021-11-17 12:09:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-11-17 o 10:29, Olin pisze:

    > Komu i za ile TVN odsprzedało te filmiki?

    Innym stacjom TV.

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2021-11-17 12:33:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Nov 2021 12:09:50 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Innym stacjom TV.

    Którym i za ile?

    --
    uzdrawiam