    From: leon <L...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Radio w pubie?
    Date: Wed, 02 Feb 2005 21:09:30 +0100

    > Musisz mieć umowy ze STOART i ZAIKS. One chronią nadawane utwory. Źródło
    > tych utworów ma drugoplanowe znaczenie.
    troche OT ale czytalem ostatnio o sprawie STOART przeciw Julius Main. Tez
    byla retransmisja programu radiowego. Wyrok z 27 kwietnia 2004 w Krakowie
    na korzysc Julius Main. Sad orzekl ze retramsmisja nie wymaga umowy i
    oplat dla STOART. Sad nie rozpatrywal sytuacji gdyby Julius nadawal
    skladanke z plyt. Ciekawy jestem jak to sie odnosi do lokalu typowo
    rozrywkowego jakim jest pub.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - łysa śpiewaczka - EUGENE IONESCO