  • Data: 2020-10-07 12:03:35
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sobie wyobrażasz cech piekarzy prowadzący śledztwo w sparwie pedofilii?

    Dobrze się czujesz?
    Dlaczego cech piekarzy miałby przeprowadzać jakieś śledztwo?

    > Bo bez względu na pobudki etyczne do szerzenia słowa bożego konieczne są
    > środki.

    Tak, faktycznie masz rację. Konieczność zdobycia środków w celu
    głoszenia słowa bożego usprawiedliwia popełnianie największych podłości.
    Usprawiedliwia nawet chronienie pedofilów, wróć... chronienie
    instytucji. Bo ten proceder to nie ochrona pedofilów, ale ochrona
    instytucji.

    (Jakbyś znowu nie wyłapał sarkazmu: to był sarkazm)

    > Bawi mnie, że tego nie rozumiesz.

    Masz rację, nie rozumiem takiego myślenia i cieszę się z tego powodu.
    I mam nadzieję, że długo jeszcze będę zdrowy i nie zrozumiem.
    Obiecuję ci, że tego samego dnia, w którym zacznę usprawiedliwiać
    ochronę pedofilów przez kościół, zgłoszę się do lekarza.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr