  • Data: 2020-10-07 15:37:48
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f7d82dc$0$503$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 06.10.2020 o 20:18, J.F. pisze:

    >Serio? Dorosłemu człowiekowi trzeba tłumaczyć, co instytucja ma
    >zrobić żeby nie chronić pedofilów?
    >Ręce opadają.

    >To skoro nie wie, to niech pozwoli komuś kompetentnemu i do tego
    >powołanemu to ocenić.

    Ale przeciez nie zabrania.
    Niech poszkodowana osoba pojdzie na policje, zlozy zeznania pod kara
    za skladanie falszywych, i sprawa sie potoczy ... a przynajmniej
    powinna.

    >Udostępnić dokumenty, a nie wywozić je za granicę

    Jakie dokumenty? Zazwyczaj nie ma zadnych.

    >i nie przenosić "na wszelki wypadek" podejrzanego o pedofilię.

    Jak w kraju, to scigania to jakos bardzo nie utrudnia.

    >Serio takie oczywistości trzeba tłumaczyć dorosłym ludziom?

    >A co robi szkoła, gdy nauczyciel zostanie oskarżony o pedofilię?

    a) umywa rece i mowi "ja nic o tym nie wiem, jak ktos wie, to niech
    powiadomi organy scigania",
    b) zaprasza nauczyciela na rozmowe "niech sie pan/i zastanowi czy nie
    chce pan/i sie zwolnic/zmienic szkoly",
    c) mowi "nie wiemy, nie mielismy wczesniej takich sygnalow",
    d) mowi "nie wiemy czy zarzuty prawdziwe, ale profilaktycznie
    przenieslismy do innych klas".

    >Co robi jakiekolwiek inna organizacja pozarządowa, stowarzyszenie...

    Patrz wyzej ?

    >Wynajmują prywatnego detektywa i puszczają oskarżającego w
    >skarpetkach?

    >Czy wy się czasem zastanawiacie nad tym co piszecie?

    No wlasnie ...

    >Nie. A pomyśl... co to ma do rzeczy?

    Taki tam przyczynek do statystyki.

    >Zaskoczę cię, ale spodziewałem się takiego pytania, bo nie pierwszy
    >raz dyskutuję z kimś, kto nie ogarnia problemu.
    >Zawsze się pojawia takie pytanie, podkreślam zawsze. Bo obrońcom tej
    >instytucji w pale się nie mieści, jak to jest możliwe, że ktoś, kto
    >nie był molestowany przez klechę widzi co się tam dzieje i reaguje.

    Ale zaraz - byles, widziales? Czy z "faktow prasowych" wyciagasz
    wnioski?

    Ja tu nie pomoge, bo stosunkow z klechami od kilkudziesieciu lat nie
    utrzymuje.

    >Na tej samej zasadzie, za każdym razem jak ktoś reaguje na nagonkę i
    >systemowe prześladowanie homoseksualistów, od razu pada pytanie: "a
    >ty co, homoseksualista jesteś, że tak ich bronisz? to co cię to
    >obchodzi?".

    No ale czy aby na pewno nie mamy tu przesladowania klechow ?

    Tak ogolnie to ciagle jeszcze do kosciola ludzie dobrowolnie chodza -
    widac nie jest ten ksiadz taki zly.

    >A kto twierdzi, że tam są sami pedofile?
    >Ręce opadają.

    Tak ambitnie na nich najezdzasz, jakby sami pedofile tam byli :-)

    J.