    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f774d3a$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f779028$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f790314$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f79e27c$0$19680$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f79f583$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7a3580$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7b5f5a$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <W1OeH.14454$y%5.4028@fx29.ams1>
    <5f7c89bd$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7ca986$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f7cb507$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Tue, 6 Oct 2020 21:43:18 +0200

    W dniu 06.10.2020 o 20:18, J.F. pisze:

    > Ale nie wie, czy zarzuty prawdziwe, czy pomowienia.
    > Przerzuci ... to pomowienia w jednej parafii znikna.

    Albo nie zniknął i wówczas wiadomo, że problemem nie był ksiądz, a
    parafianin. No chyba, że przypadkowo w zastępstwie przyjdzie inny ksiądz
    pedofil, a ten przeniesiony tak sie wystraszył, że przestał być
    pedofilem. W tej metodzie - wbrew pozorom - jest głębszy sens.

    > Bo tak najprościej. Szczególnie, ze księża i tak bardzo ruchomi.

    Bo - przede wszystkim - to można zrobić najszybciej i bez wnikania w
    istotę zarzutu.

    > Czy ja dobrze pamietam, ze tam raptem trzech ksiezy bylo pokazanych ?

    Ja to dość dawno oglądałem, ale chyba ogólnie więcej.

    > pomyslalbys kiedys, ze jak zrobisz zdjecie dzieciom na placu zabaw, to
    > pedofilem jestes ?

    Do tego jeszcze trzeba trafić na podatny grunt. Mnie przykładowo by do
    głowy nie przyszło, że fotografowanie dzieci na placu zabaw jest
    przejawem pedofilii. Oczywiście, gdy głębiej się nad tym zastanowić, to
    coś w tym może być. Lubię robić foty, a dzieciom na placu zabaw zdjęć
    nie robię.

    > A pomysl ... byles molestowany przez kleche?
    > To skad taka postawa  i przekonanie, ze to sami pedofile ?

    Tuś już po bandzie poszedł. Też o tym myślałem, ale publicznie bym tego
    pytania nie zadał, bo możesz się zdziwić odpowiedzią.

    --
    Robert Tomasik