  • Data: 2020-09-29 11:04:28
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup

    > Ale to teraz, czy rok temu ?
    > Bo teraz wirus troche koscioly przetrzebil.
    >
    > Mlodzi odchodza, starzy sie starzeja ... i coraz trudniej do kosciola
    > pojsc ..

    > Ale chodzenie na msze nie oznacza, ze sie wierny ze wszystkim co
    > slyszy z ambony zgadza.
    > I przy urnie moze wybrac po swojemu.
    >
    > Ba, gdzies w latach 90-ty powstalo u nas powiedzenie "niewierzacy
    > praktykujacy" ...

    Wersja RP3 to "praktykujący niewierzący (polityk)"? :-)

    W cynicznej wersji prawno-politycznej: Ja "zobaczę" upadek politycznej
    potęgi KRK w RP3 jak "lewicy" *wreszcie* uda się "liberalizacja"
    "kompromisu" aborcyjnego o której pierdoli na okrągło już od parunastu lat.
    Tyle że jak na razie zagrywki po tej linii powodują większą mobilizację
    "(starszych) słuchaczek RM".

    Ja jako polityczny cynik próby zaostrzania zakazu aborcji traktuje
    zasadniczo jako niszczenie złudzeń że "liberalizacja prawa" w tym
    zakresie to jedyny realnie możliwy kierunek. Taka "prewencja" na
    dłuższą+ prawno-polityczną perspektywę.

    --
    A. Filip