  • Data: 2020-09-29 11:14:57
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > No to już wiesz, że dochodzi kilka milionów uczestniczących w mszy św. w TVP (i w
    Polsacie, i w Trwam).

    95% Polaków i Polek jest ochrzczonych po katolicku (jako noworodki).
    Kto więc głosuje na "aborcyjne SLD"? Katolicy głosują! ;-)

    Ja osobiście te 40% (fizycznie) na mszę chodzących traktuje jako
    oszacowanie z dołu w miarę realnej politycznej siły KRK.
    Oszacowanie zaniżone w sprawach ważnych dla *wiary* (a nie hierarchii)
    o parę a góra paręnaście procent.

    --
    A. Filip