  • Data: 2020-09-28 19:21:36
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f7107c2$0$17349$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 27.09.2020 o 23:04, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dyrektor-muze
    um-auschwitz-walczy-o-ulaskawienie-13-latka-z-n,nId,
    4757370

    >No tak, bo oczywiście nie zrozumiałeś po co i dlaczego jest ta
    >deklaracja. Tam dzieciak pójdzie do więzienia, bo obraził czyjegoś
    >bożka, a ciebie żenuje, że komuś się chciało zaprotestować w sposób,
    >który nawet katotalibskie prawaki zauważą.
    >Serio? Najistotniejsze dla ciebie jest to, czy faktycznie da się
    >odsiedzieć za tego dzieciaka kawałek wyroku?

    Raczej ile warta ta deklaracja.

    A daleko szukac nie trzeba
    https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Belchatow.-Ksi
    eza-wezwali-policje-do-13-latka-bo-wyplul-hostie.-Je
    st-reakcja-lodzkiej-kurii

    "Policjanci, którzy pojawili się na miejscu zdarzenia nie uwolnili
    dziecka, ale również zaczęli przesłuchiwać chłopca. Robili to bez
    obecności psychologa, rodziców, łamiąc w ten sposób prawo. W końcu
    zamiast uwolnić dziecko z rąk księży, policjanci wezwali rodziców
    dziecka. Zanim rodzice pojawili się, księża i policjanci wspólnie
    prowadzili tzw. czynności wobec dziecka" - napisali pracownicy
    ośrodka. "

    No i co tam dalej nastapilo ? Zamieciono pod dywan ?

    >Mnie bardziej dziwi to, że są tacy, ktorzy oburzają się na
    >niesprawiedliwość i okrucieństwo w jakimś państwie wyznaniowym, a
    >równocześnie tak bardzo dążą do stworzenia państwa wyznaniowego we
    >własnym kraju.
    >Nie przeszkadza im religia w szkołach,

    A wiesz, tu akurat sprawa jest dwuznaczna.
    Skoro chca, aby ich dzieci uczyly sie religii ... to dlaczego nie w
    szkole ?
    Oczywiscie jako zajecia nieobowiazkowe ... choc to moze nie dla nich
    wszystkich jest takie oczywiste ...

    >finansowanie sekty religijnej z budżetu państwa, nie przeszkadzają im
    >funkcjonariusze kościoła w urzędach, wojsku, policji

    Co by nie mowic - w wojsku zawsze byli, tzn pomijajac czasy
    "komunistyczne".
    Moze i potrzebni, jesli dobrze spelniaja role psychologow.

    Ba - w wojsku amerykanskim tez sa, i to jacys "uniwersalni" - obsluza
    i katolika, i protestanta, i zyda, i muzulmanina.

    >... wieszają krzyże w publicznych instytucjach i bronią ich jak
    >niepodległości.

    Choc z drugiej strony - to francuskie usuwanie pomnika papieza z
    miejskiego trawnika ... po 20 latach ...

    >Ale oczywiście to islamskie państwa wyznaniowe są złe. Tak jakby
    >spali na lekcjach historii. Jak ci ludzie godzą te sprzeczności w
    >swoich głowach?

    Przeciez nie ma zadnej sprzecznosci - nasza wiara jest dobra, a ich
    szatanska :-)

    J.