  • Data: 2020-09-28 15:18:12
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zmiany standardów następowały pod naciskiem; nigdy nie były dobrowolne.
    > Historia szerzenia ideologii rzymsko-pedofilskiej to m.in.:
    > - wojna trzydziestoletnia
    > - wyprawy krzyżowe
    > - wymordowanie katarów do nogi
    > - prawie to samo z waldensami
    >
    > Kontakty z rodzimym suwerenem przekonują, że koncepcja miłości bliźniego
    > nie przyjęła się u niego do dzisiaj.

    A to nie jest przejęcie koncepcji miłości bliźniego przez lwie żołądki
    od wspaniałego Starożytnego Rzymu?

    Komizm był złem wcielonym. Komunizmu nie ma (jako ustroju państwa).
    świat stał się rajem? Nie zauważyłem.

    Katolicyzm nie jest i nie był tak dobry jak sam chce to przedstawiać.
    To praktycznie norma. Kluczowa jest kwestia jak z tak bardzo długą
    historią wypada "w porównaniu". A to już jest w zasadzie kwestia opinii.
    Czy Stary Testament nie zawiera opisu (dosłownego) ludobójstwa
    "na rozkaz Jahwe"? Jak katolicyzm wypada w takim porównaniu?

    --
    A. Filip