  • Data: 2020-09-28 12:39:45
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-dyrektor-muze
    um-auschwitz-walczy-o-ulaskawienie-13-latka-z-n,nId,
    4757370

    >W Polsce da się odsiedzieć za kogoś (legalnie) część kary "jak w
    >Nigerii"? ;-)

    Nie, a co gorsza - nawet zaplacenie grzywny za kogos jest karalne.

    >Jak dla mnie podobne deklaracje nie są nawet śmieszne a zaledwie
    >żenujące.

    Kto wie, moze odniesie jakis skutek.
    Tylko czy to bedzie "dobry" skutek, z perspektywy kraju, gdzie obraza
    uczuc religijnych jest karalna, i ostatnio jakos czesto uzywana.

    Tudziez np nie mozna powiedziec "to klamstwo, ze w Oswiecimu Niemcy
    mordowali Zydow" ...

    J.