    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: RODO koniec spamu telefonicznego ?
    Date: Fri, 25 May 2018 09:06:35 +0200

    > Czy jest tu ktoś kto wierzy, że RODO spowoduje zamknięcie firm
    > telemarketingu wydzwaniających pod wylosowane numery ?
    > tj. im karzą mówić, że nr jest wylosowany, bo na prawde pewnie tak nie
    > jest.

    Zamknięcie pewnie nie, ale będzie tego mniej.
    Jak po kolejnym inwigilującym mnie telefonie, spytałam kiedyś skąd mają mój
    telefon, to jest tego duuuuuuuuu......żo mniej. Ty lko do tego nie tszeba
    RODO.

    A czytał ktoś to RODO?
    Ja czytałam: ale tego się nie da czytać.
    Groh z kapustą. 88 stron śmieci. Bez podziału na jakieś rozsądne rozdziały,
    bez precyzji, w stylu "rubmy tak byśmy byli zadowoleni",
    tylko kto ma być zadowolony? Ja czy administrator, a najbardziej oczywiście
    władza i burżuj.
    Tak się nie pisze prawa.
    Oni z palmy nie zeszli.

    Jak ktoś w Polsce wyraził zgodę na pszyjęcie takiego szajsu za prawo?
    Kto to podpisał ? Imiennie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)