  • Data: 2023-05-17 22:38:00
    Temat: Re: RCB alert [Numerek na balonik przekraczający granice]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd to wiesz? Moze zawiadamiający kłamie.

    A może są w studni?

    Skąd wiesz, że zawiadamiający o baloniku nie kłamie?
    I skąd wiesz, że zawiadamiający kłamie? Czytasz mu w myślach?

    > Też nie wiem, ale czemu mnie o to pytasz?

    Bo w przypadku zawiadomienia o podejrzeniu oszustwa też nie wiesz, że
    oszustwa nie było, ale nie przeszkadza ci to z góry wiedzieć, że to nie
    oszustwo, a tylko sprzedawca zaniemógł.

    I żeby się pośmiać z twoje głupoty i braku konsekwencji w tym co tu
    produkujesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr